Har ni rymt från Malta?

Var på Bergvik idag och shoppade med mor min. Köpte pyjamasbyxor och en underbar tröja. Med de där mjukisbyxorna och mitt "nya" hår kommer jag känna mig som Alyssa Milano på mornarna.... eller inte....
MEn hur som helst, jag hade sjukt kul, träffade även på två människor jag varken sett eller pratat med på väldigt länge! Madeleine och Saga!! Tha People From Malta!! Träffades på H&M där jag stod med pyjamasen i hand och med mamma gåendes strax bakom mig. Jag längtar efter Reunion Partyt. Och efter Klassfesten som vi förhoppningsvis ska ha snart!!Pyjamasbyxor+top(ej med i bild), H&M 179:-Lila/svart rutig tröja, Firefly. 400:- på Intersport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0