The final day is here

IDAG....ska....jag.... KLIPPA MIG!!ÄNTLIGEN SKA JAG GÖRA DET!! Jag har längtat såååå himla mycket efter att få gå o klippa mig och nu ska jag äntligen göra det!!
   Jag kommer att sitta väldigt länge i den där stolen för jag ska både klippa, färga och slinga håret! Mamma sa att det skulle ta runt.... 2½ timme ^^ kul va? Fan va mysigt det kommer att bli... -.-

Så senare ikväll kommer det upp en bild på min nya frisyr, hoppas verkligen att man kommer att se förändringen!!
MEN inte nog med det, för att fira detta så kommer jag även att lägga ut en ny del på Trubbel i Paradiset. Del 5 denna gång! Min hjärna har vart slö och inte skrivit klart del 8 egentligen... men... jag får köra lite hjärnmassage och få igång den igen, ja måste skriva klart del 9innan ja postar del 6!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0