Västra Skagene en lördagkväll

Igår kväll spenderade jag min tid på västra skagene med ett antal kompisar ^^
  vi kom dit vid halv åtta, ett par tyskar anlände strax efter med sin husbil och ville att vi skulle flytta cyklarna. Snälla som vi är så gör vi det.
   Vi försöker få igång en eld och lyckas nästan, men... det gick ganska bra. Fast tidningspapperet tog slut, då kommer vi på en idé!! Spring till mulltoan o hämta papper!!! Sagt och gjort, ja o my springer dit, knackar på, låser upp och drar ut en del papper.
   vi eldar upp papperet, inser att vi behöver mer, ja o sara springer till mulltoan. Vi hämtar papper som sedan blir uppeldat. Nu börjar någon använda hjärnan, Anna ser sin chans och springr till toaletten, tar papper och en extrarulle som tydlign fanns!!! SMART!! nu har vi papper för hela kvällen.
   Linn o sara grillar korv, hanna kör på med sin laxbit och anna har sin kyckling. Jag och My äter inget ^^

Vi gjorde ett försök till snurra flaskan *vad annars ska man göra* men seriöst de gick inte så bra eftersom bordet lutade en aning.... Jag tog fram min mobil, går in på msn och inser vad beroende jag är av internet. Snackar några minuter emd två underbara människor men sen måste jag dra då mina fingrar har frusit till is och ine längre kan röra p sig.

Vi får igång elden igen, först efter att jag snurrat o hoppat runt på berget o nästan trillat ner i vattnet.
Får goa kramar av hanna eftersom jag fryser som fan även om jag str vid elden.

Jag och my sniffar flaska, vi tar några gruppkort. Mikael kom o hämta hanna o anna o my, jag lös hnm i ansiktet med ficklampan o fråga om elden var korrekt släckt xD Sjuk humor, jag vet. Pappa kom sen o hämta mig o sara.

Sammanfattning av kvällen: sjukt rolig, men grymt kall. (10 grader)

Att komma ihåg till nästa gång: ta med mer tidningspapper, en filt, mycket kläder och en extra ficklampa. Glömmer man filt och mycket kläder kan man alltid ringa efter en kille. Det håller en varm ett tag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0