EMD



Fan... jag tryckte på spara o publicera, hade glömt rubrik. råkar av någon anledning trycka på bakåtknappen på datamusen. ALL text jag hade skrivit, RADERAD!!!!! JÄVLA SKIT!
Jag kommer att ta med lite grand av det men orkar inte allt.
Lite highlights från gårdagens kväll med emd...

Danny: Vetu erik, vet finns en låt som jag älskar när du sjunger
Erik: hrmm...
Danny: elelr ja menar, en låt som jag älskar, och du sjugner den så bra!
Gitarrist: det är mkt som blir fel ikväll här va?
Erik: Aha! Flörtar du med mig va?!

Erik: vet ni karlstad, ni är en ganska liten publik är, men ganska högljudda
Danny: snarare pittoresk...

Danny: den lilla tid jag fick spenderade jag med Oscar här borta *keyboard*, min pojkvän... och...
Erik: Va?! Eru sån du??!
Tjejerna: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Danny: nej nej, vi är bara kompisar *pojk-vän=kill kompis xD* Blev ni lite oroliga där eller, aah men de elugnt vi är bara kompisar...

EMD ställer sig vid instrumenten, Danny på keyboard, Erik på trummor och Mattias på bas. Bandet kommer in och sjunger.
Basist: stopp stopp sluta spela, jag kan inte sjunga till sånt här risigt komp. ni får urskta killar, ni sjunger som klippor, men det var ett för uselt komp vi hade här. Kan vi få någon typ av rotation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0