Svensk sommar <3

underbar svensk sommar <3 precis rätt värme för att vara ute, inte för varmt o inte för kallt. bara perfekt. så klart kommer man in o lägger sig i soffan, tio minuter senare ligger man under en filt o fryser. Har väl inte anpassat mig till klimatet än ^^

så idag har man legat ute och soolllaaaat ganska länge, somnade också...
Gjorde en smoothie ^^ någon speciell troipicana fyld med bär, frusna blåbär, lite jordgubbar och två gula plommon! Prova det ;) hur gått som helst!!

imorgon kör ja på vanlig apelsinjuice, jordgubbar, frusna hallon och plommon, yummie!!!
o imorn ska vi plocka jordgubbar och dra ner till stugan ett tag, myspys på hög nivå!

Jag förstod inte hur jag kunde göra såhär mot honom. Efter allt vi gått igenom...Det fanns ingen mening tll varför jag gjorde som jag gjorde. Men jag var tvungen.... jag klarade inte av detta längre, av någon konstig anledning. Jag hade ju lyckats hantera det i flera månader, varför flippade jag ur just nu?

okej min skrivanda är kanske inte på topp med jag försöker åtminstånde.
Material till Trubbel i paradiset 3?? frågar såklart de få som lläser både novellen och bloggen ^^
Kommer förresten att lägga ut den novellen+en lite annorlunda tillbakablick på bloggen och på www.tokiohotelfanfics.egetforum.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0