Grease och popcorn... men du saknas...

Men bara för att jag råkar vara en minikopia av Sandy ibland...Igår hade man världens myskväll!! Tv, soffa, popcorn, Grease, mörker. Vad saknades? Du kanske? Lite tråkigt att sitta där ensam och lyssna till tonerna av John travolta när han sjunger "Sandy" .
Så för att skoja till det lite grand tog man på tyskt tal istället ^^ okej, de använder 2 manliga röster till alla manliga roller men big deal. lite kul är det ^^

Nu däremot sitter man och käkar gamla popcorn kärnor från igårkväll. Fan vad jag har tråkigt...
Har inget annat att äta, för inget annat ser gott ut.

Jag vill skriva på min fanfic *som jag faktiskt kommer att lägga upp här också kaaaaanske*, men just nu står det still. okej jag har typ 6 sidor handskrivna men palla skriva in dem på datorn nu 0.O

Om något WOW händer kommer jag att uppdatera om det, men just nu så är mitt liv lika intressant som en myggas på en midsomarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0