Pretty Pretty Pretty Lady

Ich bin so happy today!!
OH har haft en skitbra dag idag!! och ännu bättre kväll igår ;)
Jag tog mod till mig för en gångs skull och frågade lite saker till en väldigt speciell person... (A)

Så var man med Sara idag *Emma Lindh junior* hihi :P
Vi åkte te ica, köpte godis, åkte ner te skuggan, frös häcken av oss, åkte till ica, köpte godis, åkte hem tll henne, ner till ksuggan, frös häcken av oss, hem till mig, värmde oss, åt lite, sen skulle hon åka hem :(
Men vi hade grymt kul!! träffa lite gamla klasskompisar xP känns konstigt o säga så nu, me tanke på att vi gick ur för typ 2 dagar sen ....

Och igår mådde ja sååå bra, blev lite övermodig dock.. men det löste sig ju ändå, visst jag var ÖVERLYCKLIG när jag gick o la mig men ^^ Hade lite svårt att sova. och någon ringde mig *dolt nummer* kl 05.55. härligt att vakna upp till Scream på högsta volym. Men de va kul igår. tog lite kuliga bilder o så :P

Oh just de. TACK SÅ MKT till Caroline som fixade min blogg, designen och allt. *en datanörd som inte kan design, detta kan inte sluta bra. Tur att man går kurs i webbdesgin till hösten*
Hennes egen blogg: http://caaroliinhe.blogg.se BESÖK DEN :D



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHA, jaa Emma Lindh Jr. Det är jag det ^^ Great blogg Angie ;D <3

2008-06-16 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0