säg att du älskar mig

jag har dig nära mitt hjärta, vart jag än går.
du finns alltid i mina tankar, vad jag än gör.
och jag ser dig alltid framför mig, hur långt bort du än är.

Du är allt jag aldrig lyckats se i andra.
Du har det lilla extra, som gör att jag inte vill släppa taget.
Du är inte som alla andra...
Jag har alltid fått ord kastade efter mig.
Men du är inte sån, du är snäll.
Du verkar åtminstånde bry dig.

När skolan börjar igen så kanske det känns som att vi aldrig kommer att ses.
Men det kommer vi.
Jag kommer fortsätta gå på matcher.
Såvida du inte säger emot.
Men det har du ju inte gjort tidigare.

För jag kommer inte att glömma dig så fort.
Jag menar, har jag stått ut i 7 månader utan ett enda ord IRL,
varför skulle jag inte klara ytterligare ett par månader?
Varför inte klara ett år?

Allt jag väntar på är ett litet; jag gillar dig också.

men det kommer jag aldrig att få något.

för du kommer inte att ljuga för min skull.

men du kan ju bjuda lite på dig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0