tillägg

glömde lägga till en liiiiten sak (A)

Slutbetygen, jag måste bara berätta om slutbetygen!!
Mvg i ALLa ämnen FÖRUTOM Idrott, Hemkunskap, Musik och slöjd. där hade jag Vg ^^
Jag vet att jag skryter men jag skiter i det nu ^^
sen fick jag, som jag skrivt tidigare, MVG på A-kursen.,

och sen... det som jag är MEST stolt över...
JAG FICK EN PREMIE!! 500 kr men ^^
Alla nior, på hela skolan, röstade. På två personer som de tyckte var bra kompisar. Ca 120 elever. Jag och en kille fick varsin premie, för att vi fick emst röster. Och jag måste ju tillägga då... jag är inte superpoppis på skolan.. ^^

Mauritz Hellbergs Premiefond

Kommentarer
Postat av: danielak

con grats hun! :D

2008-06-16 @ 15:15:13
URL: http://xdanielak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0