Vals, twist och partydans

Idag dansa vi i skolan, förberedelser inför balen, you know.
var FYRA byten ifrån att få dansa med en liten speciell person som jag "råkar" gilla. FYRA BYTEN! när dansläraren sa att vi skulle ta en paus ville jag slå honom i magen -.-

men, the show must go on. Vi dansade lite partydans *lillfingrarna gillade inte mig efter det* o lite JENKA!! haha fan v äg xD alla hoppar i otakt. härligt -.-
   Sen va de väl en fågeldans och en twist där på slutet. Och sedan kom ögonblicket som jag visste skulle komma, så som det ommer att se ut på balen också...
- jag sätter på en vals och så får killarna ta tag i en tjej och dansa om de vill.
*musiken börjar spelas*
*Han kommer mot mig, han kommer mot mig*
*Han kommer....inte mot mig... han går ut därifrån*
Jag sätter mig på läktaren, ser lite ledsen ut och lyssnar till tonerna av Sandra Dee. Min kompis drar med mig därifrån. På maten deppar jag över att jag bara var fyra byten ifrån en danns som jag aldrig skulle glömma. Fyra byten ifrån att få en KRAM, eller nej, TRE.

*suck*

Resten av dagen gick åt till att vara i syslöjden, vara ute och spana in "honom", jaga lärare, få reda på betyg och gå och hungra ihjäl. Har ätit en isglass och en sandwich, har cyklat typ 1,2 mil *3 km ggr 4* Jag har druckit massa iste, jag har legat ute i solen, jag har skrivit en och en halv sida på en mysko novell, och nu sitter jag här. Vid datorn, längtar efter skolavslutningen och sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: danielak

vadå för mysko novell? :O

2008-06-16 @ 15:04:49
URL: http://xdanielak.blogg.se/
Postat av: Angie herself

Du jag vet inte vilken novell de va jag skrev på...

2008-06-16 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0