Droger

Take a life with cocaine
    - Nomy- cocaine

Jag har sagt att jag är emot droger, men nu drogar jag musik <3 jag drogar cocaine, maha tänk på den översättningen och sen på de första orden i den här meningen ;) men seriöst här, låten är underbart bra, precis som Whispers in the Dark-Skillet.
   Nu undrar du, vart fick hon dessa låtar? Ja du... min kompis skickade dem till mig och ville att jag skulle lyssna på dem! JAG ÄLSKAR DEM!! äkta kärlek det är vad det är!

Btw, jag har en pojkvän ^^ Han heter HP Compaq 8710p. Den här killen kan allt! Bl.A göra mer än en sak i taget!
Sen är han envis, vägrar göra som jag vill och är hur stönig som helst ibland. Men det får man leva med. Psst. Han har även ihop det med Caccis dator ;)

Bara så du vet. jag sysslar inte med:
*Alkohol
*Rökning
*Droger (annat än musik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0