godnatt på dig! <3

Ligger i sängen o chattar just nu, pappa har gått och lagt sig och då orkade jag inte sita kvar där nere utan tog min kära laptop, kröp ner i täcket och började chatta ^^

IDag har de vart en kul dag med skolfoto och SUPERTRÅKIGA fysiklektioner.
Alla killar i kavaj o skjorta, en del även slips/fluga/kostymbyxor. Härligt att se lite engagemang ^^ själv hade man en tunika från sisters i svart med guldaktiga blommor ^^
   Okej, på själva kortet satt jag bakom en skylt.. jag syntes knappast... jag är liten ._.

Fysiklektionen idag... jag lyssnade inte på ett enda ord av vad han sa ._.
  har en känsla av att fysiken kommer att bli ett utav mina hatämnen. Pga läraren, han är ju såååå tråkig -.-
Men svenska är kul =D Matte... hm.. jag ska bränna upp boken. Jag gör en lista:

*Svenska, kul med en bra lärare
*Engelska, just nu inte så kul men vi får se...
*fysik, urtråkgt, jag somnar på lektionerna *nästan*
*Matte, efter varje lektion är jag helt slut
*It/op, döden
*Digitalt skapande, kul ämne men läraren tar allt för snabbt
*Datakunskap, tråkigt med en lärare som stammar ._.
*franska, tufft, press, men kul
*idrott, har aldrig gillat
*Bild, me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0